اطلاعات دوره
آموزش پیشرفته گوگل آنالیتیکس (Google Analytics) - دوره حرفه ای - پیشرفته
مسیر آموزشی

آموزش پیشرفته گوگل آنالیتیکس (Google Analytics) - دوره حرفه ای - پیشرفته

39,200 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 39,200 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در آموزش گوگل آنالیتیکس بطور پیشرفته به آموزش تحلیل سایت برای رشد کسب و کار دیجیتال و بررسی ورودی و خروجی وبسایت با استفاده ازGoogle Analytics می پردازیم. گوگل آنالیتیکس (Google Analytics) - استاندارد صنعت تجزیه و تحلیل وب – می تواند در یافتن عملکرد وب سایت شما کمک کند. این پلتفرم قدرتمند ابزارهای مورد نیاز برای اندازه گیری میزان ترافیک سایت و عملکرد تبلیغات را در اختیار شما قرار می دهد و به شما اطلاعاتی راجع به چگونگی استفاده افراد از وب سایت شما می دهد. این ابزار به شما این امکان را می دهد که سایت، وبلاگ و شبکه های اجتماعی خود را زیر نظر بگیرید و اطلاعاتی مثل نحوه ‌ورود کاربر، رفتار کاربر، نرخ تبدیل، زمان ماندن در صفحات، نوع دستگاه و تمام اتفاقاتی که در سایت یا وبلاگ شما رخ می دهد را رصد کنید. در دوره آموزش حرفه ای google analytics نگاهی عمیق به گوگل آنالیتیکس (Google Analytics) می اندازیم تا تکنیک های پیشرفته را از آن چه می تواند در استفاده از این ابزار محبوب و قدرتمند تحلیلی برای درک بهتر و بدست آوردن بینش به شما کمک کند، یاد بگیرید. در این دوره معیارهای سئو را به دقت بررسی می کنیم و نحوه انجام تجزیه و تحلیل عملکرد سئو را کاملا توضیح خواهیم داد. همچنین نحوه ادغام گوگل آنالیتیکس با وردپرس را نیز خواهیم گفت.
دوره آموزش پیشرفته گوگل آنالیتیکس (Google Analytics) - دوره حرفه ای - پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 14 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط ویده‌آل مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 39,200 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پیشرفته گوگل آنالیتیکس (Google Analytics) - دوره حرفه ای - پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازاریابی سراسر اینترنت را در صفحه بازاریابی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دانش آموز

البرز محمدی

عالی. ممنون که این دوره را رایگان کردین.

امیر حسین امیر حسینی

خوب بود. اگه دوبله میشد بهتر بود

اسماعیل نصرتی

کیفیت عالی بود ممنون

Argo

خوبه

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی