اطلاعات دوره
آموزش عکاسی از محصولات با موبایل برای فروشگاه اینترنتی
مسیر آموزشی

آموزش عکاسی از محصولات با موبایل برای فروشگاه اینترنتی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این ویدیو آموزشی کوتاه خواهید آموخت که چطور به راحتی و بدون استفاده از وسایل خاص و فقط با موبایل برای فروشگاه اینترنتی از محصولات خود عکاسی کنید. مشکل بسیاری از مدیران و ادمین های فروشگاه های اینترنتی این است که عکس های مناسب از محصول خود ندارند و در بیشتر مواقع از سایت ها و فروشگاه های دیگر تصاویر خود را کپی می کنند. همانطور که می دانید گوگل به دنبال تصاویر و مطالب دسته اول می باشد و وب سایت هایی که تصاویر و مطالب دسته اول تولید می کند را در سطر جستجو ها قرار می دهد. همچنین برای خریدار جالب تر این است که تصویر اصلی محصول را بدون کپی از وب سایت های دیگر مشاهده نماید. در ویدیو عکاسی محصول با موبایل در کمتر از یک دقیقه به شما نشان می دهیم که یک عکس زیبا و جذاب از محصول خود با استفاده از موبایل بگیرید.
دوره آموزش عکاسی از محصولات با موبایل برای فروشگاه اینترنتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط علیرضا باصری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش عکاسی از محصولات با موبایل برای فروشگاه اینترنتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های عکاسی سراسر اینترنت را در صفحه عکاسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی