اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش اصول حسابداری 1 - مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش اصول حسابداری 1 - مقدماتی

227,500 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.4/5
وضعیت قیمت: 227,500 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

در دوره آموزش اصول حسابداری قصد داریم در 8 ساعت بصورت کامل به مفاهیم اصول حسابداری 1 که پایه و ریشه حسابداری است بپردازیم. اصول حسابداری 1، یکی از مهم ترین مباحث حسابداری و پایه و ریشه حسابداری محسوب می شود. در دوره آموزش اصول حسابداری 1 در 14 جلسه ویدیو آموزشی شما را ابتدا با مفاهیم اساسی و تعاریف اولیه حسابداری آشنا خواهیم ساخت که مورد نیاز برای هر فردی که می خواهد در زمینه حسابداری فعالیت کند است. مفاهیمی از جمله: دارایی، بدهی، سرمایه و ... . سپس به مفاهیم: حسابداری شرکت های خدماتی، حسابداری شرکت های بازرگانی و ارزیابی موجودی کالا خواهیم پرداخت.
دوره آموزش اصول حسابداری 1 - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 10 ساعت و 17 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط نادر نوروزی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 227,500 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اصول حسابداری 1 - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

نیما کریمیان

من تازه با این مجموعه آشنا شدم و از این آموزش بسیار راضی بودم

کاربر سایت

از نظر تدریس و ارتباط خوب بود و میتونید بعنوان ی رفرنس اموزشی خوب ازش استفاده کنید

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی