اطلاعات دوره
آموزش اکسل در حسابداری (انجام پروژه کامل حسابداری) - پیشرفته
مسیر آموزشی

آموزش اکسل در حسابداری (انجام پروژه کامل حسابداری) - پیشرفته

196,980 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 196,980 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره به آموزش اکسل در حسابداری می پردازیم.با استفاده از مثال های واقعی وکابردی، یک برنامه کامل و بی نقص حسابداری را در اکسل می سازیم. سخنی از مدرس دوره : وحید بهرادمرد
دوره آموزش اکسل در حسابداری (انجام پروژه کامل حسابداری) - پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 35 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط وحید بهرادمرد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 196,980 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اکسل در حسابداری (انجام پروژه کامل حسابداری) - پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

mehran

فرمول نویسی و محاسبات خیلی عالی

akbar rasoli

با سلام خدمت استاد گرامی آموزش شما بسیار خوب وعالی بود در مورد تنخواه گردانی هم میشه از طریق این نرم افزار استفاده کرد

نرگس خانی

با سلام واحترام فقط اگر امکان داره فایل اطلاعات مثل ( اطلاعات دفترزونامه، ترازنامه و.... ) که استفاده کردید رو هم برای کاربر فرستاده بشه.ممنون

امیر خوشحال

عالی و خیلی خوب

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی