اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
دوره آموزش مدیریت پروژه به زبان ساده - دوبله فارسی از لیندا
مسیر آموزشی

دوره آموزش مدیریت پروژه به زبان ساده - دوبله فارسی از لیندا

32,200 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 32,200 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره ویدیویی ابتدا به تعریف پروژه و سپس به آموزش مدیریت پروژه شامل: برآورد هزینه ها و زمان، برنامه ریزی برای ریسک، پیشروی طبق بودجه و ... می پردازیم. تقریبا هر فعالیتی که در محل کار انجام میدهید، از کوچکترین فعالیت تا بزرگترین تعهدات، میتواند یک پروژه باشد. همه این فعالیت ها، از برخی شیوه های ساده مدیریت پروژه بهره میبرند.  در این دوره کریس کرافت، استاد مدیریت، به طور خلاصه دوازده مرحله مدیریت پروژه را آموزش می دهد، بدون اینکه هزینه اضافی برای شما ایجاد کند و نشان میدهد که چطور از ابزارهای سنتی مدیریت پروژه مانند نمودار گانت و نمودار شبکه استفاده کنید تا کار را مدیریت نمایید.
دوره دوره آموزش مدیریت پروژه به زبان ساده - دوبله فارسی از لیندا دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 33 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط گروه آموزشی بلدشو مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 32,200 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره آموزش مدیریت پروژه به زبان ساده - دوبله فارسی از لیندا را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

حسین سیف

دوبله عالی و خوب بود ممنون

محمدعلی عباسی

مفید و کاربردی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی