اطلاعات دوره
پکیج آموزش کاربردی اکسل - متوسط
مسیر آموزشی

پکیج آموزش کاربردی اکسل - متوسط

300,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 300,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در پکیج آموزش کاربردی اکسل قصد داریم در بیش از 11 ساعت از صفر تا صد مباحث کاربردی و عملی اکسل را بصورت کامل به همراه پروژه و بیان نکات کلیدی آموزش دهیم. همانطور که می دانید اکسل یک نرم افزار صفحه گسترده است که امروز در اکثر مشاغل کاربرد دارد و برای انجام امور مختلف از آن استفاده می شود. یکی از دلایل محبوبیت آن گستردگی ابزارها و امکانات آن است که در تمام حوزه ها که با تحلیل داده ها، بانک های اطلاعاتی، گزارش گیری، دسته بندی و ... سروکار دارید کاربرد دارد. آنچه در پکیج آموزش کاربردی اکسل خواهید آموخت:
دوره پکیج آموزش کاربردی اکسل - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 12 ساعت و 43 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط دانیال باغی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 300,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره پکیج آموزش کاربردی اکسل - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

سید مسعود حسینی

با تشکر

مجتبی کرمی

در حال مطالعه و فراگیری هستم

Elahe hoseyni

تدریسشون بی نظیره

مریم زمانی

واقعا این مدرس عالی هستند

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی