اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
دوره آموزش مهر سازی در منزل - ساخت مهر ژلاتینی - پیشرفته
مسیر آموزشی

دوره آموزش مهر سازی در منزل - ساخت مهر ژلاتینی - پیشرفته

19,600 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 19,600 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

درپایان دوره آموزش مهر سازی در منزل صفر تا صد ساخت مهرهای ژلاتینی و راه اندازی شغل مهر سازی در منزل را می آموزید، که می توانید در منزل کسب درآمد کنید. عرض ادب و احترام دارم خدمت شما هموطنان عزیز و گرامی با دوره آموزشی صفر تا صد راه اندازی و کسب درآمد از شغل  مهرسازی در منزل در خدمت شما بزرگواران هستیم .
دوره دوره آموزش مهر سازی در منزل - ساخت مهر ژلاتینی - پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 54 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط سید محمد علوی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 19,600 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره آموزش مهر سازی در منزل - ساخت مهر ژلاتینی - پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

آرزو سامری

عالی

هادی خوش بیان

تشکر

مهدی محمدپور

عالی

یوسف رحیمی آخوندزاده

با تشکر

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی