اطلاعات دوره
آموزش گزارش گیری با Pivot Table در اکسل - ساخت داشبورد فروش - پیشرفته
مسیر آموزشی

آموزش گزارش گیری با Pivot Table در اکسل - ساخت داشبورد فروش - پیشرفته

30,400 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: 30,400 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این آموزش نحوه ساخت داشبورد مدیریتی فروش با Pivot Table (پیوت تیبل) برای گزارش گیری حرفه ای در اکسل را می آموزیم (همراه با فایل اکسل پروژه). سلام دوستان من وحید بهرادمرد در این دوره به شما آموزش می دهم که چگونه در کمتر از نیم ساعت یک داشبورد مدیریتی فروش فوق العاده کاربردی را در اکسل طراحی کنید و از آن گزارشگیری کنید.با توجه به اهمیتی که امروزه اکسل در میان کاربران و صاحبان مشاغل پیدا کرده است در این دوره آموزشی به موضوع ساخت داشبورد مدیریتی می پردازیم تا کاربران در کمتر از نیم ساعت با استفاده از ابزارهای کاربردی اکسل، داشبورد مدیریتی حرفه ای در زمینه فروش طراحی کنند.در این دوره برای ساخت داشبورد مدیریتی فروش از 2 ابزار بسیار کاربردی استفاده کردیم که در سطح حرفه ای بسیار کاربردی هستند:ابزار اول: برای طراحی داشبورد مدیریتی در اکسل ابزار Pivot Table است که از مهم ترین ابزارهای اکسل برای تجزیه و تحلیل اطلاعات حجیم است که سعی شده در این دوره از این ابزار بصورت عالی استفاده کنیم.ابزار دوم: اسلایسر یک ابزار بسیار کاربردی است که برای فیلتر حرفه ای اطلاعات در جداول از آن استفاده کنیم. این دوره آموزشی به صورت کامل پروژه محور است که به عنوان پروژه یک داشبورد مدیریتی در اکسل برای گالری اتومبیل ساخته شده است که در شهرهای مختلف نمایندگی  فروش دارد و با استفاده از این داشبورد مدیریتی میزان فروش خودروها را در اکسل بررسی خواهیم کرد.همچنین به همراه این دوره آموزشی فایل های پروژه داشبورد مدیریتی فروش برای دانلود وجود دارد.
دوره آموزش گزارش گیری با Pivot Table در اکسل - ساخت داشبورد فروش - پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 33 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط وحید بهرادمرد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 30,400 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش گزارش گیری با Pivot Table در اکسل - ساخت داشبورد فروش - پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازاریابی سراسر اینترنت را در صفحه بازاریابی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

علیرضا باقریان

عااااالی ممنون آموزش خوبی بود،از BI هم آموزش بزارید ممنون

جلال علیزاده

توضیحات مناسب بودند .

محمود شم آبادی

آموزش های آقای بهرادمرد، پر محتوا و کاربردی هست. این دوره هم خوب بود ممنون

احمد سالاری

عالی بود

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی