اطلاعات دوره
دوره رایگان چگونه مشتری پیدا کنیم ؟
مسیر آموزشی

دوره رایگان چگونه مشتری پیدا کنیم ؟

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره رایگان چگونه مشتری پیدا کنیم؟ قصد داریم بصورت عملی 10 روش کاربردی برای جذب مشتریان خوب و با تعداد مناسب و پایدار را برای کسب و کار ها بیان کنیم. مهمترین دغدغه کسب و کارها نداشتن مشتریان خوب و با تعداد مناسب و بصورت پایدار است. ما در این دوره بهترین و ارزانترین راه ها برای خلق و جذب مشتریان جدید را به شما ارائه می دهیم. روش هایی که برای کشور ما کاملاً کاربردی و عملی است. بسیاری از روش ها برای کشور ما مناسب نیستند و یا بسیار پر هزینه و گران هستند به شما این تضمین را می دهیم که تمام روش ها را بطور عملی امتحان کرده و بهترین و موثرترین روش ها را ارائه خواهیم داد. روش های متنوعی برای یافتن مشتری در بازار وجود دارد. ولی ما 10 روش کاملا کاربردی و تست شده را که در تمام کسب و کارها عملیاتی خواهد بود، به شما ارائه میدهیم. روش هایی که هم از نظر کمی و هم کیفی مشتریان هدف را به سمت شما سرازیر میکند. ما در این دوره قصد داریم روش هایی را بیان کنیم که باعث افزایش ورود مشتریان جدید و با کیفیت در دوران های مختلف برای کسب و کار شما باشد، مهمترین دستاورد شما بعد از طی کردن این آموزش و انجام تکنیک های آن مشتری یابی درست خواهد بود.
دوره دوره رایگان چگونه مشتری پیدا کنیم ؟ دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 16 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط هادی اکبری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره رایگان چگونه مشتری پیدا کنیم ؟ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

Arman

نکات آموزشی خوبی داشت برایم خیلی مفید بود ممنون

کاربر سایت

عالی بود استفاده کردیم هم 1یاد اوری عالی شد برام ممنون

احمد شیراوندی

درود آقای اکبری، لذت بردم از اینکه پای صحبت شما نشستم.سپاس فراوان

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی