اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش حسابداری مالی دو - میانه 2 - متوسط
مسیر آموزشی

آموزش حسابداری مالی دو - میانه 2 - متوسط

262,500 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 262,500 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

در دوره آموزش حسابداری میانه 2 قصد داریم تمام مباحث مربوط به حسابداری مالی دو را در مدت 13 ساعت بصورت کاملا عملی و مفهومی همراه با حل تمرین آموزش دهیم. حسابداری مالی دو یکی دیگر از مهم ترین دروس حسابداری است، بدون شک با حسابداری مالی دو معلومات علمی و عملی حسابدار افزایش خواهد یافت. حسابداری مالی را با نام حسابداری میانه‌ 2 نیز معرفی می کنند. در این دوره طی 10 جلسه مباحث حسابداری میانه 2 بصورت کاملاً ساده و کاربردی برای دانشجویانی که می‌خواهند این درس را با نمره بالا پاس کنند و یا مباحث را اصولی یاد بگیرند، ارائه می‎ شود. • حسابداری بدهی های بلند مدتشما با مفهوم بدهی بلند مدت و انواع آن آشنا خواهید شد و به طور کامل حسابداری اوراق قرضه با حل مثال های فراوان بیان می شود با صدور اوراق قرضه، محاسبه صرف و کسر اوراق قرضه و استهلاک آن به دو روش مستقیم و بره موثر و بازخرید اوراق قرضه آشنا خواهید شد. یکی از بدهی های بلند مدت ذخیره سنوات کارکنان است که با حل مثال به شما آموزش داده خواهد شد.
دوره آموزش حسابداری مالی دو - میانه 2 - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 14 ساعت و 16 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط نادر نوروزی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 262,500 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش حسابداری مالی دو - میانه 2 - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازارهای مالی سراسر اینترنت را در صفحه بازارهای مالی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

reza

تدریس عالی بود

farid

دوره را به بقیه توصیه میکنم

آرش

عالی

مریم قاسمی

عااالی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی