اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش جامع ارسال لیست بیمه کارکنان و کار با پورتال بیمه تامین اجتماعی
مسیر آموزشی

آموزش جامع ارسال لیست بیمه کارکنان و کار با پورتال بیمه تامین اجتماعی

63,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 63,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره آموزشی به طور جامع پورتال کارفرمایان در بیمه تامین اجتماعی توضیح داده می شود و آموزش می دهیم که چطور لیست بیمه ماهانه کارکنان در پورتال ارسال شود. در این دوره جامع ویدیویی و بی نظیر آموزشی که تاکنون به این نحوه ارائه نشده است به توضیحات کاملی در خصوص تنظیم و ارسال لیست بیمه تامین اجتماعی ماهانه کارکنان خواهیم پرداخت و با مثال هایی کاربردی و ارائه نکات کلیدی آموزشی این دوره تسلط کامل و حرفه ای نسبت به این موضوع کسب می نمایید و برای همیشه دغدغه های این موضوع را از ذهن حذف خواهید کرد در ضمن به عنوان مکمل دوره ، آموزش هایی در خصوص پورتال بدهی کارفرمایان و پیگیری مطالبات سازمان و نحوه چک و کنترل و اقدامات مربوط به آن مباحثی از دادرسی بیمه نیز توضیح داده شده و بخش مهمی از این دوره را به خود اختصاص داده است. از ویژگی های متمایز کننده این دوره توضیحات و مثال های متعدد تجربی و عملی در محتوای آن می باشد که صفر تاصد این موضوع را از ثبت نام کارگاه تا اعتراض به بدهی بیمه عنوان می کند.
دوره آموزش جامع ارسال لیست بیمه کارکنان و کار با پورتال بیمه تامین اجتماعی دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 29 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط ابراهیم صدرایی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 63,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش جامع ارسال لیست بیمه کارکنان و کار با پورتال بیمه تامین اجتماعی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

مهدی ضمائری

با تشکر

علی حبچیه

با تشکر

میثم محمدخانی

ممنون از محتوا خوب این آموزش

Fatemeh

عالی بود ممنون

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی