اطلاعات دوره
مسیر افزایش فروش با فربد طهرانی - متوسط
مسیر آموزشی

مسیر افزایش فروش با فربد طهرانی - متوسط

35,750 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.5/5
وضعیت قیمت: 35,750 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره مسیر افزایش فروش با فربد طهرانی به بیان تکنیک های کاربردی در زمینه فروش و مذاکره می پردازیم که با عمل به آن ها فروش خود را ۲۰ تا ۳۰% افزایش خواهید داد. با یک دوره دیگر از فربد طهرانی در خدمت شما هستیم و در همین ابتدا به شما قول می دهیم که با مشاهده دوره مسیر افزایش فروش و یادگیری و انجام تکنیک های گفته شده در این دوره به صورت کاملا تضمینی فروش خود را ۲۰ تا ۳۰% افزایش خواهید داد. البته این درصد گفته شده نظر شخصی ما است، خیلی ها خیلی بیشتر بدست آوردند. قطعا این دوره ارزش اینکه 80 دقیقه زمان بگذارید را دارد. چرا محصول مسیر افزایش فروش تهیه شد؟
دوره مسیر افزایش فروش با فربد طهرانی - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 18 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط فربد طهرانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 35,750 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره مسیر افزایش فروش با فربد طهرانی - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازاریابی سراسر اینترنت را در صفحه بازاریابی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

walls عرفان

با تشکر

سجاد همایون

عالی

محمود شم آبادی

جامع و گویا بود. و بیان رسا و محتوای کاربردی داشت. البته بهتر بود مدتش بیشتر می‌بود ممنون

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی