اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مدیریت ارتباط با مشتری - آموزش CRM - مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش مدیریت ارتباط با مشتری - آموزش CRM - مقدماتی

57,750 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 57,750 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش مدیریت ارتباط با مشتری قصد داریم در بیش از 2 ساعت بصورت اجرایی و کاربردی به آموزش سیستم ارتباط با مشتری یا همان آموزش crm بپردازیم. در دوره آموزش crm به صورت اجرایی و کاربردی نکاتی را خواهیم گفت که بتوانید سیستم ارتباط با مشتری خودتان را بنا کنید. این آموزش بر اساس تجربیات اجرایی مدرس در این موضوع در ۴۰ کسب و کار مختلف است. اگر سیستم ارتباط با مشتری را با دقت در کسب و کار خودتان پیاده سازی کنید، حتما فروش شما دو برابر و بیشتر از دو برابر خواهد شد. این را بر اساس تجربه از اجرای این سیستم در کسب و کارهای مختلف عرض می کنیم. از کجا اینقدر مطمئن هستیم؟ به این دلیل که این سیستم را در کسب و کارهای مختلف پیاده سازی کرده ایم و موفق بوده و اصلا به این فکر کنید که چقدر مشتریانی دارید که شما فراموش کرده اید که آن ها را پیگیری کنید و آن ها هم صحبت با شما را پیگیری نکرده اند. اگر همین افراد را پیگیری کنید کافیست تا فروش شما دو برابر شود.
دوره آموزش مدیریت ارتباط با مشتری - آموزش CRM - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 4 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط مهدی سیاح نیا مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 57,750 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مدیریت ارتباط با مشتری - آموزش CRM - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

پویا پسوه ای

عالی

غلامرضا بوستانچی

منون استاد گرامی واقعا نیاز بود

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی