اطلاعات دوره
آموزش توابع مالی در اکسل - متوسط
مسیر آموزشی

آموزش توابع مالی در اکسل - متوسط

59,500 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: 59,500 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش توابع مالی در اکسل قصد داریم در 100 دقیقه به آموزش مهمترین توابع مالی در نرم افزار اکسل بپردازیم و بصورت کامل آن ها را بررسی کنیم. نرم افزار اکسل یکی از مهمترین ابزار مالی و حسابداری است که از آن استفاده های مختلفی می شود که به کارگیری توابع مالی در اکسل یکی از پرکاربردترین آن ها است. می توان گفت بیش از 50 تابع مالی در اکسل وجود دارد که ما قصد داریم در این دوره به آموزش و بررسی مهمترین آن ها در نرم افزار اکسل بپردازیم. یکی از رازهای موفقیت در اکسل استفاده از توابع آن است به همین جهت در این دوره پرکاربردترین توابع را به زبان ساده و با ذکر مثال کاربردی بررسی خواهیم کرد. آنچه در دوره آموزش توابع مالی در اکسل بیان می شود:
دوره آموزش توابع مالی در اکسل - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 36 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط فرزاد عباس زاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 59,500 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش توابع مالی در اکسل - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

Alireza

ممنون عالی

کاربر سایت

با تشکر

علی نظامی

استاد با دقت کامل مطالب را بیان می کردند

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی