اطلاعات دوره
بررسی مشکل امنیتی واتساپ توسط جادی
مسیر آموزشی

بررسی مشکل امنیتی واتساپ توسط جادی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.1/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این ویدیو کوتاه جادی به بررسی و بیان روش، آسیب پذیری و راه حل واتساپ برای رفع حفره امنیتی که سال پیش برای واتساپ ایجاد شد می پردازد. پیام رسان واتساپ یکی از محبوب ترین پیام رسان ها در دنیا است که در ایران نیز مورد استفاده کاربران قرار می گیرد. این پیام رسان بیش از 1 میلیارد کاربر فعال روزانه دارد. یکی از ادعاهای واتساپ امنیت بالا و حفظ حریم شخصی است. در سال پیش یک خبر در دنیای امنیت منتشر شد که هکرها می توانستن با تماس به واتساپ، کد دلخواه خودشان را روی گوشی مقصد اجرا کنند، حتی بدون نیاز به اینکه تماس پاسخ داده شود. در این ویدیو کوتاه جادی قصد دارد به این موضوع بپردازد و روش، آسیب پذیری و راه حل واتساپ برای رفع این حفره امنیتی را بررسی کند. "بررسی مشکل امنیتی واتساپ توسط جادی" رایگان می باشد و می توانید این آموزش را به صورت رایگان دانلود کنید
دوره بررسی مشکل امنیتی واتساپ توسط جادی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط جادی میرمیرانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره بررسی مشکل امنیتی واتساپ توسط جادی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی