اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
تحلیل فیلم گرگ وال استریت - دوره تکنیک های فروش - متوسط
مسیر آموزشی

تحلیل فیلم گرگ وال استریت - دوره تکنیک های فروش - متوسط

156,800 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: 156,800 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره تحلیل فیلم گرگ وال استریت فربد طهرانی به‌ صورت صحنه‌ به ‌صحنه به نقد و بیان تکنیک های فیلم گرگ وال استریت و استفاده از آن ها در زمینه فروش می پردازد. قبل از هر چیزی بهتر است بدانیم که این فیلم داستان واقعی مردی است که در حال حاضر مشغول برگزاری سمینار و همایش های آموزشی است در ضمن باید بدانید که این فیلم در جشنواره های زیادی از جمله گلدن گروپ (Golden Group) و اسکار و همچنین موفقیت آن در زمینه کارگردانی و بازیگری در این جشنواره ها با بازخوردهای متفاوتی روبرو بود. دوره تحلیل گرگ وال استریت در قالب ۳۱ قسمت فیلم کوتاه به ارائه نکات آموزنده این فیلم پرداخته شده است. داستان فیلم گرگ وال استریت چیست؟
دوره تحلیل فیلم گرگ وال استریت - دوره تکنیک های فروش - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 28 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط فربد طهرانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 156,800 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره تحلیل فیلم گرگ وال استریت - دوره تکنیک های فروش - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازاریابی سراسر اینترنت را در صفحه بازاریابی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی