اطلاعات دوره
آموزش آژور - پیاده سازی و مدیریت Azure
مسیر آموزشی

آموزش آژور - پیاده سازی و مدیریت Azure

45,750 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.7/5
وضعیت قیمت: 45,750 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش azure قصد داریم به چگونگی مدیریت و پیاده سازی اکانت های Azure و آمادگی جهت شرکت در آزمون Microsoft Azure Administrator بپردازیم. اگر ارتقاء شغلی تان را با آزمون Microsoft Azure Administrator برنامه ریزی می کنید یا فقط به دنبال این هستید که یاد بگیرید چطور Azure Storage را مدیریت کنید، پس دوره آموزش azure یک موقعیت عالی برای شروع است. در این دوره آموزشی خواهید آموخت که چطور اکانت های Azure Storage را مدیریت و پیاده سازی کنید و فایل ها را به آژور و از آژور منتقل کنید. همچنین خواهید آموخت چطور سرویس azure file sync را برای سهولت توزیع فایل ها بین لوکیشن ها مستقر کنید. آژور (Azure) یک سرویس محاسبات ابری ایجاد شده مایکروسافت برای تولید، تست، استقرار و مدیریت برنامه های کاربردی و خدمات از طریق مایکروسافت مدیریت مراکز داده است. این نرم افزار به عنوان یک سرویس (SaaS) پلتفرم به عنوان یک سرویس (PaaS) و زیرساخت به عنوان یک سرویس (IaaS) فراهم می کند و از بسیاری از زبان های مختلف برنامه نویسی، ابزارها و چارچوب ها، از جمله نرم افزارها و سیستم های مخصوص مایکروسافت و شخص ثالث پشتیبانی می کند.
دوره آموزش آژور - پیاده سازی و مدیریت Azure دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 28 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط Programmer Helper مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 45,750 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آژور - پیاده سازی و مدیریت Azure را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

کاربر سایت

مدتها بود به دنبال فیلم آموزشی به زبان فارسی بودم. ممنون میشم در زمینه Azure فیلم های دوبله شده بیشتری قرار بدید

حامد انصاری

با تشکر

Mohsen Sepehri Mohsen

عالی

Amin zare

با تشکر از شما استاد گرامی واقعا آموزش خوبی بود

حسام کرمانی

نسبت به قیمتش خیلی خوب و کاربردیه . ممنون

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی