اطلاعات دوره
آموزش تکنیک‌های زبان بدن برای مذاکره مدیران - دوبله فارسی از لیندا - متوسط
مسیر آموزشی

آموزش تکنیک‌های زبان بدن برای مذاکره مدیران - دوبله فارسی از لیندا - متوسط

33,600 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: 33,600 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره آموزشی شما با اصول زبان بدن و یادگیری تکنیک های زبان بدن و ارتباط غیر کلامی با تدریس دکتر کرول کینزی گومن بهترین استاد زبان بدن آشنا می شوید. تحقیقات نشان می دهد ، هنگامی که کلام شما با زبان بدن شما  اختلاف داشته باشند ، مخاطب بین آنچه از شما می بیند و آنچه می شنود، مجبور است یکی را مورد توجه قرار دهد و ناخوداگاه زبان بدن شما را باور می کند.  در این آموزش زبان بدن ،دکتر "کرول کینزی گومن" بهترین استاد زبان بدن و متخصص زبان بدن در محیط کار، نشان می دهد که زبان بدن چگونه تعبیر شده و در بیشتر اوقات اشتباه تعبیر می شود. علاوه بر این شش نشانه غیرکلامی را که برای گذاشتن تأثیر اولیه ی مثبت باید از آنها آگاه باشید، را می آموزید. او درباره اهمیت زبان بدن برای رهبران صحبت می کند و نشان می دهد که چطور می توانید برای خود ظاهر مدیریتی ایجاد کنید. در پایان، کرول چند ترفند ساده و مؤثر برای ارتباط برقرار کردن از طریق زبان بدن را عنوان می کند. کارول همچنین از اهمیت زبان بدن برای لیدرها صحبت می کند و نشان می دهد چطور می توانید که حضور شما به عنوان یک رهبر حس شود. در آخر، نکات ساده و مفیدی را بیان می کند تا با ژست ها و حالات ایستادن ارتباط برقرار کنید. 
دوره آموزش تکنیک‌های زبان بدن برای مذاکره مدیران - دوبله فارسی از لیندا - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 53 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط شادن پژواک ناشر کتابهای دیجیتال مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 33,600 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تکنیک‌های زبان بدن برای مذاکره مدیران - دوبله فارسی از لیندا - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهارت ارتباطی سراسر اینترنت را در صفحه مهارت ارتباطی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

حميده سهراب سرشت

با تشکر

mojtaba abasian

با تشکر

ساحل ساعدی

بسیار عالی بود واقعا ممنونم بابت این ویدئو نکاتی راجع به زبان بدن میدونستم ولی این ویدیو جزئیات بیشتری راجع به زبان بدن بهم داد

جاويد جواهري

بارها براي استخدام شدن و بعدها در مذاكرات تجاري و استخدام نيرو براي شركتم از عدم اطلاع از زبان بدن طرف مقابل ضرر كردم و فرصتهاي زيادي را بواسطه عدم درك علايم زبان بدن طرف مقابل يا ارسال علايم اشتباه به طرف مقابل از دست دادم اين دوره بسياري از نقاط ضعف من را بكن نشان داد با تشكر از لطف شما

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی