اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
دوره آموزش افزایش بهره وری نیروی انسانی
مسیر آموزشی

دوره آموزش افزایش بهره وری نیروی انسانی

15,400 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 15,400 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش افزایش بهره‌وری نیروی انسانی به شما آموزش می دهیم که چگونه بهره وری نیروی انسانی را در سازمان خود را بالا ببرید و در شرکت خود سیستم سازی کنید. اگر بخواهیم بهره وری نیروی انسانی را در سازمان خودمان بالا ببریم به دو دوسته اقدام لازم داریم: اولا: باید قواعد مدیریت منابع انسانی را با نگاه بهره وری در مورد کارکنان خودمان اجرا کنیم
دوره دوره آموزش افزایش بهره وری نیروی انسانی دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 43 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط مهدی سیاح نیا مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 15,400 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره آموزش افزایش بهره وری نیروی انسانی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

حانیه جلیلی جم

عالی

محمد حسین کاشفی

با تشکر

محمود شم آبادی

دوره خیلی خوبی بود. مدرس دوره تخصص منابع انسانی دارند و مطالب دوره رو با تسلط و کاربردی ارئه دادند. مدت دوره هم زیاد بود. ممنون از مطالب خوبتون

masoume yadegari

آموزش کامل و مفیدی بود. طوری که برای دونستن همین محتوا باید چندین منبع رو مطالعه میکردم و زمان بیشتری بابت یادگیری همین محتوا صرف میکردم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی