اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
بهره وری دیوانه وار 1،2،3 - دارن هاردی
مسیر آموزشی

بهره وری دیوانه وار 1،2،3 - دارن هاردی

49,500 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.7/5
وضعیت قیمت: 49,500 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در سمینار آموزشی بهره وری دیوانه وار، دارن هاردی ترفندهای بی‌نظیر برای افزایش بهره‌وری به شما می‌آموزد تا بتوانید به اهدافتان حمله کنید و رقباتان را جا بگزارید. در این مجموعه بی نظیر دارن هاردی ابتدا به شما یاد می دهد: در قسمت اول به شما می آموزد که چطور با تکنیک های او موفقیت خود را فشرده کنید تا قابل دسترس تر باشد. در قسمت دوم به شما می آموزد که چگونه برای دست یابی به این موفقیت زمان تولید کنید. و در نهایت در قسمت سوم مرحله سخت و دشوار رسیدن به موفقیت، را برای شما مانند یک بازی می کند و برایتان جذاب می شود.
دوره بهره وری دیوانه وار 1،2،3 - دارن هاردی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 32 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط گروه آموزشی عرفان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 49,500 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره بهره وری دیوانه وار 1،2،3 - دارن هاردی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

y

با این که کوتاه بود ولی مطالب بسیار مفیدی اراءه کرد

طیبه مایلی

با تشکر

محسن احمدی

عالی

hosein

قدرت در کلمات هستند قدرت بیشتر میخواهد تا عمل کنی مرد میدان . عمل میکند کتاب دارن هاردی . بهره وری دیوانه وار 1.2.3. را بخوانید و ویدیو را نگاه کنید

محمد مهدی عابدی

روزی یک بار باید دیدش..!

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی