اطلاعات دوره
آموزش شروع سرمایه گذاری با پول کم - پیشرفته
مسیر آموزشی

آموزش شروع سرمایه گذاری با پول کم - پیشرفته

20,160 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 20,160 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در وبینار شروع سرمایه گذاری با پول کم نحوه شروع سرمایگذاری با درآمد معمولی را می آموزید همچنین خواهید آموخت که چگونه در ادامه سرمایه خود را بیشتر کنید. متاسفانه در شرایط تورم ارزش پول در گذر زمان کمتر و کمتر می شود.تنها راه حفظ ارزش پول در گذر زمان سرمایه گذاری است،یعنی به جای اینکه پول های خودمون رو نگه داشته و کاری باهاش انجام ندیم می تونیم اونها رو در جاهای مختلف سرمایه گذاری کرده تا ارزش پول مون در گذر زمان حفظ شود. در اینجا دو نکته به شرح زیر مطرح می شود:
دوره آموزش شروع سرمایه گذاری با پول کم - پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 35 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط سید محمد علوی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 20,160 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش شروع سرمایه گذاری با پول کم - پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازارهای مالی سراسر اینترنت را در صفحه بازارهای مالی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

پورعبداله پورعبداله

بدون متن

نبی الله نجف زاده

عالی

ملیحه بهمنیار

با تشکر

میلاد حلمی

دوره خیلی خوبی است تشکر

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی