اطلاعات دوره
آموزش نوشتن طرح کسب و کار
مسیر آموزشی

آموزش نوشتن طرح کسب و کار

19,350 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 19,350 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

آموزش نوشتن طرح کسب و کار دو بخش دارد: 1."انتخاب موضوع کسب و کار" و 2."کار و آشنایی با بوم مدل کسب و کار که به معنی طراحی یک ساختار اصولی برای کسب و کار است" در حال حاضر که شرایط اقتصادی کشور ما به زعم خیلی ها نابه سامان است. افراد در تلاش اند که اثبات کنند در این کشور نمی شود کاری انجام داد. ما با انتشار این دوره آموزشی به شما ثابت خواهیم کرد، اگر اصولی و علمی، یک کسب و کار را آغاز کنیم، بلاشک کسب و کار موفقی خواهیم داشت. در این دوره در رابطه با مدل کسب و کار صحبت می کنیم. اگر این مفاهیم در کسب و کارها پیاده سازی شود، تضمین موفقیت آنها کار ساده ای خواهد بود. فقط شروع کنید. البته اگر برای شروع هیچ ایده ای در ذهن ندارید، نگران نباشید. در این دوره 5 ایده پولساز برای آغاز کسب و کار به شما معرفی شده است که می توانید هر کدام را انتخاب نموده و هر چه سریع تر کسب و کار خود را شروع کنید.
دوره آموزش نوشتن طرح کسب و کار دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 46 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط محمدرضا یعقوبی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 19,350 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نوشتن طرح کسب و کار را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

Homi Kava

ارایه بسیار خوب و محتوی مناسب و بسیار فشرده و کارآمد است . سپاس

ایثار علیزاده

با تشکر

فرشاد حمیدی

عالی

محمود شم آبادی

مطالب خوب و کاربردی بود. البته تفصیلی تر باشه، بهتره. ممنون

alireza ziaee

javascript:; دوره بدی نبود میتونست بهتر باشه

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی