اطلاعات دوره
دوره جامع آموزش تفکر خلاق - درو بوید دوبله فارسی
مسیر آموزشی

دوره جامع آموزش تفکر خلاق - درو بوید دوبله فارسی

49,500 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: 49,500 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در مجموعه آموزش تفکر خلاق با دوبله فارسی درو بوید نکات و تکنیک هایی را به شما آموزش می دهد که همه افراد خلاق در طول تاریخ از این تکنیک ها استفاده کرده است. تفکر خلاق داشتن کار سختی نیست . تنها کافیس که روش داشتن تفکری خلاق رو بدانید تا بتوانید به خلاقیت دست پیدا کنید . در این مجموعه تصویری که به صورت دوبله فارسی نیز می باشد درو بوید نکات و تکنیک هایی رو به شما آموزش می دهد که هر فرد خلاقی در تاریخ از این تکنیک ها استفاده کرده است. خلاق باشید و از خلاقیت خود بهره ببرید
دوره دوره جامع آموزش تفکر خلاق - درو بوید دوبله فارسی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 48 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط گروه آموزشی عرفان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 49,500 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره جامع آموزش تفکر خلاق - درو بوید دوبله فارسی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های رشته روان‌شناسی سراسر اینترنت را در صفحه رشته روان‌شناسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محمود شم آبادی

كوتاه بود ولی کاربردی و موثر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی