اطلاعات دوره
سمینار پازل کسب و کار
مسیر آموزشی

سمینار پازل کسب و کار

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در فیلم سمینار پازل کسب و کار به صورت کلی به آموزش کلیاتی در مورد کسب و کار و نحوه ارتباط برقرار کرد در مذاکرات خواهیم پرداخت. با یک دوره دیگر از آقای فربد طهرانی مدرس فنون و اصول مذاکره در خدمت شما هستیم. در این دوره آموزشی به صورت کلی اصول اولیه یک مذاکره که نیاز هر مدیر کسب و کار است را خواهیم گفت. پس از مشاهده این دوره، دیگر نحوه ارتباط برقرار کردنتان مانند سابق نخواهد بود، زیرا شما از این پس تکنیک هایی را آموخته اید که در برقرار کردن ارتباطات و مذاکرات شما را مقتدر می سازد، و شما کنترل کننده ارتباطات خود خواهید شد.
دوره سمینار پازل کسب و کار دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط فربد طهرانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره سمینار پازل کسب و کار را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی