اطلاعات دوره
آموزش افزایش فروش به روش تمشک - مناسب خدمات و محصولات - مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش افزایش فروش به روش تمشک - مناسب خدمات و محصولات - مقدماتی

38,250 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.3/5
وضعیت قیمت: 38,250 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش افزایش فروش به روش تمشک شما اصول این روش کاربردی را برای افزایش فروش خدمات و محصولات می آموزید. برای اینکه بتوانید فروش بیشتری داشته باشید باید بتوانید روش های مختلف فروش را اجرا کنید . البته یادتان نرود که فروش یک مهارت است و هر چه که بیشتر اجرا کنید می توانید به خواسته های خود برسید و فروشتان را افزایش دهید
دوره آموزش افزایش فروش به روش تمشک - مناسب خدمات و محصولات - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 53 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط رضا یاوری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 38,250 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش افزایش فروش به روش تمشک - مناسب خدمات و محصولات - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازاریابی سراسر اینترنت را در صفحه بازاریابی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

حسین صالح دیلمی

با تشکر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی