اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
چگونه با بازاریابی محتوایی مشتری وفادار بسازیم؟ - متوسط
مسیر آموزشی

چگونه با بازاریابی محتوایی مشتری وفادار بسازیم؟ - متوسط

52,800 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.1/5
وضعیت قیمت: 52,800 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره بازاریابی محتوایی به اینکه چگونه می توانید با تکنیک هایی محصول و خدمات خودتان را به دیگران معرفی کنید و از آن ها مشتریان وفادار بسازید؟ خواهیم پرداخت. بازاریابی آسان نبوده و نیست. مهلت های زمانی همیشه سختگیرانه بوده اند، بودجه ها همیشه محدود بوده و شما دائما در حال اثبات این موضوع بودید که این کمپین تبلیغاتی بازگشت سرمایه خوبی خواهد داشت. اما سوال این است: که چطور می توانید در این دنیایی که پر از رقبایی است که از شما زودتر شروع کردند، سابقه بیشتری دارند و بودجه بیشتری دارند، بهتر دیده شوید؟
دوره چگونه با بازاریابی محتوایی مشتری وفادار بسازیم؟ - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 38 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط Safa Farakhi مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 52,800 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره چگونه با بازاریابی محتوایی مشتری وفادار بسازیم؟ - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازاریابی سراسر اینترنت را در صفحه بازاریابی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی