اطلاعات دوره
چگونه با تدریس در اینترنت درآمد کسب کنیم؟ - مدرس پردآمد شوید - پیشرفته
مسیر آموزشی

چگونه با تدریس در اینترنت درآمد کسب کنیم؟ - مدرس پردآمد شوید - پیشرفته

19,200 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 19,200 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره آموزشی مدرسین و سخرانان یاد خواهند گرفت که چگونه از محصولات آموزشی که تولید می کنند درآمد بیشتری کسب نمایند و آموزش های خود را در اینترنت بفروشند این دوره آموزشی همانگونه که از عنوان آن مشخص است ویژه مدرسین و سخنرانان است و به آنها کمک می کند تا درآمد خود را افزایش دهند. مدرس های بسیار زیادی هستند که آموزش های خوبی دارند اما نمی توانند به درستی آنها را به منابع کسب درآمد تبدیل نمایند و به راحتی از فرصت های زیادی گذر می کنند. مدرسین بسیار زیادی هستند که هنوز به شیوه سنتی به آموزش دادن به دیگران می پردازند. مدرسان بسیار زیادی هستند که تنها از یک فرمت آموزشی استفاده می نمایند و هنوز نمی دانند که می توانند از برگزاری یک دوره آموزشی مادام العمر درآمد داشته باشند. سایت های زیادی هستند که مدرسان و سخنرانان آموزشی می توانند از آن درآمد کسب نمایند ولی متأسفانه غالب مدرسان و سخنرانان از آن بی اطلاع هستند و به همین خاطر منابع درآمدی بسیار زیادی را از دست می دهند.
دوره چگونه با تدریس در اینترنت درآمد کسب کنیم؟ - مدرس پردآمد شوید - پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 31 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط سید محمد علوی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 19,200 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره چگونه با تدریس در اینترنت درآمد کسب کنیم؟ - مدرس پردآمد شوید - پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های موسیقی سراسر اینترنت را در صفحه موسیقی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

پورعبداله پورعبداله

بدون متن

محمود ایری

با تشکر

محمد ملامهدی

عالی

محمود شم آبادی

مطالب خوبی ارائه شده ولی بیان مدرس دوره، قوی نیست. همچنین بهتر بود در صفحه معرفی دوره، عناوین جلسات رو دقیق می‌نوشتید تا قبل خرید بشه محتوای دوره رو بهتر فهمید و با سایر دوره‌های مشابه مقایسه کرد

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی