اطلاعات دوره
آموزش 21 تکنیک برای قطعی کردن فروش - مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش 21 تکنیک برای قطعی کردن فروش - مقدماتی

26,250 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.9/5
وضعیت قیمت: 26,250 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش 21 تکنیک برای قطعی کردن فروش قصد داریم بصورت کاملا کاربردی به آموزش 21 روش که به شما در فروش کمک می کند و باعث می شود فروش شما قطعی شود بپردازیم. قطعی کردن فروش یکی از مهمترین مراحل در هر کسب و کاری محسوب می شود. برای اینکه فروشنده خوبی باشید باید تکنیک های زیادی یاد بگیرید. هر چقدر تکنیک های بیشتری در زمینه قطعی کردن فروش یاد بگیرید به فروش نزدیک تر می شوید. همانطور که می دانید فروش یک مهارت است و فروشندگان موفق با تجربه به دنیا نیامده اند بلکه با تمرین مهارت های قطعی کردن فروش به فروشندگان بزرگی تبدیل شده اند شما هم کافیست همان کارها را انجام دهید. در این دوره آموزشی این تکنیک ها را به شما آموزش خواهیم داد. آنچه در دوره 21 تکنیک برای قطعی کردن فروش بیان می شود:
دوره آموزش 21 تکنیک برای قطعی کردن فروش - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 27 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط محسن اردی زاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 26,250 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش 21 تکنیک برای قطعی کردن فروش - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازاریابی سراسر اینترنت را در صفحه بازاریابی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

Effat Shatoori

با تشکر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی