اطلاعات دوره
راهکارهای مدیریت بحران در چالش های اقتصادی
مسیر آموزشی

راهکارهای مدیریت بحران در چالش های اقتصادی

9,600 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: 9,600 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دورره آموزش مدیریت بحران به شما راهکارهایی آموزش داده می شود که می توانید به وسیله آن چالش های اقتصادی در زندگی و کسب و کارتان را مدیریت کنید. بحران تلفیقی از دو کلمه تهدید و فرصت می باشد.شک نداشته باشید که در پشت هر بحرانی فرصت هایی نیز قرار دارد.باید دید ما چگونه می توانیم با بحران ها روبرو شویم.آیا می خواهیم مثل بقیه بنشینیم و داد و بیداد کنیم و از شرایط بنالیم و یا به این فکر کنیم که چگونه می توانیم از فرصت هایی که همراه با این بحران به وجود آمده است استفاده کنیم. در این دوره با مطالب آموزشی بسیار جذابی آشنا خواهید شد که می تواند در زندگی شخصی و کاری به شما کمک کند.
دوره راهکارهای مدیریت بحران در چالش های اقتصادی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 55 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط سید محمد علوی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 9,600 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره راهکارهای مدیریت بحران در چالش های اقتصادی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

نبی الله نجف زاده

با تشکر از شما استاد گرامی واقعا آموزش خوبی بود

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی