اطلاعات دوره
وبینار جامع مدیریت فرایندهای کسب و کار BPM - BPMS - پیشرفته
مسیر آموزشی

وبینار جامع مدیریت فرایندهای کسب و کار BPM - BPMS - پیشرفته

167,310 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 167,310 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در وبینار جامع مدیریت فرایندهای کسب و کار در بیش از 12 ساعت به ارائه تجربیات استقرار مدیریت فرایندها کسب و کار BPM در سازمان ها و مدل ها BPMS خواهیم پرداخت. سازمان ها در دوره های مختلف همواره با تغییراتی در کسب و کارها و قوانین آن ها مواجه بوده و هستند و برای حركت بسوی سرآمدی سازمانی، نيازمند تطبیق با این تغییرات و چالش ها می باشند به همین خاطر همواره با نگرش های متفاوتی روبرو خواهند شد، از آن جمله می توان به توسعه سيستم های كيفيت در يک سازمان اشاره نمود که باعث ايجاد نگرش نظام مند به فعاليت های جاری، بهبود عملكرد سازمان، افزايش اطمينان مشتری به سازمان، كاهش فعاليت های غير ضروری و دوباره كاری ها و امكان ايجاد رقابت در بازارهای داخلی، منطقه ای و جهانی می شود.  بنابراین مدیریت فرایندهای کسب و کار با معماری و طراحی مسیرهای تولید ارزش و ایجاد جریان های پشتیبان، عامل مهم موفقیت هر کسب و کار است که در این دوره به این موضوع مهم بصورت کامل و با انجام تمارین عملی و واقعی حین دوره خواهیم پرداخت.
دوره وبینار جامع مدیریت فرایندهای کسب و کار BPM - BPMS - پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 12 ساعت و 46 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط سید احمد دلیری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 167,310 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار جامع مدیریت فرایندهای کسب و کار BPM - BPMS - پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

کاربر سایت

بدون متن

امین نوریزدان

مفید و کاربردی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی