اطلاعات دوره
دوره آموزشی راهکارهای اشتغال فوری دانشجویان پس از فارغ التحصیلی - پیشرفته
مسیر آموزشی

دوره آموزشی راهکارهای اشتغال فوری دانشجویان پس از فارغ التحصیلی - پیشرفته

14,700 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: 14,700 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره آموزشی شما می آموزید که چگونه زود کار پیدا کنیم ویژه دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی که می خواهند به سرعت پس از فارغ التحصیلی کار پیدا کنند.. در این محصول آموزشی می خوایم به بررسی اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی بپردازیم. می خوایم بررسی کنیم چه اتفاقی می افته که یک فرد با هزار امید و آرزو وارد دانشگاه میشه و بعد از فارغ التحصیلی می بینه که جایی نیست که بره مشغول به کار بشه و در واقع صاحب شغل نمیشه. در این محصول آموزشی می خوایم کاملا این موضوع رو بررسی کنیم و به تمام نکات و جوانب اون بپردازیم و راهکارهای اساسی اون رو معرفی کنیم. من بهتون قول میدم اگر این محصول آموزشی رو حداقل چهار بار با دقت نگاه کنید و نکات گفته شده در اون رو رعایت کنید صد درصد بعد از فارغ التحصیلی صاحب شغل و درآمد خواهید شد.
دوره دوره آموزشی راهکارهای اشتغال فوری دانشجویان پس از فارغ التحصیلی - پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 8 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط سید محمد علوی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 14,700 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره آموزشی راهکارهای اشتغال فوری دانشجویان پس از فارغ التحصیلی - پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های توسعه فردی سراسر اینترنت را در صفحه توسعه فردی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

سجاد همایون

بدون متن

نبی الله نجف زاده

با تشکر

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی