اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
وبینار خاطرات یک سرمایه گذار کم ریسک - متوسط
مسیر آموزشی

وبینار خاطرات یک سرمایه گذار کم ریسک - متوسط

14,700 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 14,700 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در وبینارخاطرات یک سرمایه گذار از تجربیات سرمایه گذاری یک سرمایه گذار کم ریسک خواهیم گفت و این که چگونه با مبالغ کم سرمایه خود را به سرمایه بزرگ تبدیل کرده است. امروزه دیگر می شود گفت همه ی مردم به این نتیجه رسیده اند که هر چه داشته باشند بهتر از پول نقد است و ارزش و قدرت خرید پول در گذر زمان کمتر خواهد شد. برای حفظ ارزش پول لازم است سرمایه گذاری کرد. اما برای سرمایه گذاری باید شرایط موجود فراهم باشد. یکی از شرایط موجود داشتن مقداری پول است و خیلی ها فکر می کنند برای شروع سرمایه گذاری باید پول زیادی داشت و باور دوم این است که سرمایه گذاری دارای ریسک می باشد و احتمال دارد ما در گذر زمان از سرمایه گذاری خود متضرر شویم. در مورد نکته اول باید گفت که با پول کم هم می توان سرمایه گذاری نمود و در مورد نکته دوم هم باید به این نکته اشاره کرد که با توجه به شرایط تورمی موجود در ایران، ریسک سرمایه گذاری پایین است اما باید دانست چه زمانی و در چه حوزه و چه زمینه ای سرمایه گذاری نمود. شاید چیزی که می تواند خیلی به ما کمک کند استفاده از تجربه دیگر سرمایه گذاران باشد.
دوره وبینار خاطرات یک سرمایه گذار کم ریسک - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 6 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط سید محمد علوی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 14,700 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار خاطرات یک سرمایه گذار کم ریسک - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازارهای مالی سراسر اینترنت را در صفحه بازارهای مالی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

پورعبداله پورعبداله

ممنون از شما

پویا پسوه ای

با تشکر

MEHDI

خوب و مفید

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی