اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مدیریت فرآیند کسب و کار - استقرار BPM برای سازمان - پیشرفته
مسیر آموزشی

آموزش مدیریت فرآیند کسب و کار - استقرار BPM برای سازمان - پیشرفته

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره آموزشی رایگان شما آموزش استقرار BPM یا همان مدیریت فرآیند کسب و کار در سازمان می آموزید که باعث بهبود فرآیند گردش کارها در سازمان می شود. استقرار BPM در سازمان یا همان نقشه راه مدیریت فرایندهای کسب و کار منجر به شناسایی و حل مشکلات سازمانی ازجمله کاهش دوباره‌کاری‌ها در گردش کارها و نحوه انجام کارها می‌شود . اغلب مدیران به دلیل عدم اطلاع از سیستم BPM پس از راه‌اندازی کسب‌وکارها توجهی به مسیر و پایه‌های راه‌اندازی کسب‌وکار ندارند به‌گونه‌ای که منجر به رشد پایدار شود و این موضوع اغلب موجب زیان و یا حتی ورشکستگی در بسیاری از کسب‌وکارها می‌شود.
دوره آموزش مدیریت فرآیند کسب و کار - استقرار BPM برای سازمان - پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 29 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط سید احمد دلیری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مدیریت فرآیند کسب و کار - استقرار BPM برای سازمان - پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

ra sh

عالی میباشد

سمانه اصفی

عالی بود

سعید باقری روچی

خیلیییییییییییییییی عالیییییییییییییییییییییییی

محمود شم آبادی

دوره کامل با بیان عالی و کاربردی

روح الله عبدالهی

سپاس بیکران

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی