اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
دوره آموزش افزایش بهره وری یادگیری
مسیر آموزشی

دوره آموزش افزایش بهره وری یادگیری

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.4/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش افزایش بهره وری یادگیری نکاتی به شما آموزش داده می شود که با رعایت این نکات می تواند سرعت، کیفیت و بهروری یادگیریتان را افزایش دهید. همه ما نیاز داریم برای رشد فردی و برای حوزه تخصصی کاری خودمان مواردی را بیاموزیم ولی اتفاقی که می افتد این است که گاها ما زمان زیادی را صرف می کنیم ولی نتایج خوبی کسب نمی‌کنیم. در این فیلم آموزشی نکاتی را توضیح داده ام که اگر رعایت شود می تواند سرعت و کیفیت یادگیری شما را افزایش دهد.
دوره دوره آموزش افزایش بهره وری یادگیری دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 32 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط مهدی سیاح نیا مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره آموزش افزایش بهره وری یادگیری را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

محمد جهانیان

متاسفانه با توجه به زیاد شدن مدرسین و زیاد شدن قارچ گونه دوره های آموزشی در این برهه انتخاب دوره و استاد مناسب به راحتی انجام نمیشه. و فقط با شرکت در یک دوره نامناسب میتواند موجب ضررهای مالی و زمانی زیادی شود. خوشبختانه این آموزش رایگان علاوه بر این که هیچ ضرر مالی نداره و زمان زیادی هم نمیگیره میتونه از ضررهای احتمالی انده هم جلوگیری کنه تشکر از جناب سیاح نیا، موسسه یک باور و پلتفرم لیموناد

نسیم حجار

من ويديو هاي اقاي مهدي سياح نيا را نگاه و مطالعه و حتي عمل مي كنم. اما براي اين بحث به نظرم به خوبي پرداخت نشده در حدي كه يك دانشجو قادر باشد به معناي واقعي از ان استفاده كند. صرفا بيان تجربه هاي مفيد خودشان بود كه به عنوان يك تلنگر مي تواند مفيد باشد.

حسن کرامتی

جناب شما در این ویدیو فقط خودتو تبلیغ کردی و اصلا چیزی درباره عنوانی که مطرح کرده بودی نداشتی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی