اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
قیمت پایانی و آخرین قیمت در بورس چیست؟
مسیر آموزشی

قیمت پایانی و آخرین قیمت در بورس چیست؟

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این ویدیو کوتاه به آموزش قیمت پایانی و آخرین قیمت در بورس و تفاوت‌های این دو قیمت پرداخته خواهد شد و اینکه چه کاربردی در بازار بورس دارد. با یک ویدیو دیگر از علیرضا کریمیان در خدمت شما هستیم. همان طور که می دانید قیمت آخرین یعنی قیمت آخرین لحظه ای که در پایان آن روز معامله شده است. ولی قیمت پایانی کمی متفاوت است قیمت پایانی براساس حجم مبنا تعیین می شود. در ابتدا این ویدیو به معنی و مفهوم قیمت آخرین و پایانی به طور کامل می پردازیم و سپس به تابلو معاملات می رویم و توضیحات تکمیلی  در مورد این مطلب جهت تفهیم بهتر این موضوع می دهیم.
دوره قیمت پایانی و آخرین قیمت در بورس چیست؟ دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط علیرضا کریمیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره قیمت پایانی و آخرین قیمت در بورس چیست؟ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بورس سراسر اینترنت را در صفحه بورس در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی