اطلاعات دوره
تحلیل جامع ارز رمزنگاری لیسک
مسیر آموزشی

تحلیل جامع ارز رمزنگاری لیسک

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.2/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این ویدیو به تحلیل بنیادی و تکنیکال و به مواردی که باید در رابطه با ارز LISK بدانید می پردازیم. با یک ویدیو دیگه در رابطه با ارزهای رمزنگاری شده در خدمتتون هستیم.مبحثی که در این ویدیو به آن پرداخته شده است ارز رمزنگاری شده لیسک است. در ابتدای ویدیو به اکسپلور ارز رمز نگاری لیسک و بیشترین افراد که این رمز را خریداری کرده اند نگاهی می اندازیم و در ادامه به بررسی وضعیت ارز رمزنگاری لیسک در Coin MarketCaP  می پردازیم و از دیدگاه تکنیکال مورد بررسی قرار می دهیم.  یک مقاله هم در مورد Elliott wave در بازار بیت کوین داریم. که به سوالات زیر در مقاله می پردازیم:•لیسک چی است؟•چه کسانی لیسک را خلق کرده اند؟•آیا لیسک بلاکچین دارد؟•کجا می توانیم خریداری کنیم؟و...
دوره تحلیل جامع ارز رمزنگاری لیسک دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط علیرضا کریمیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره تحلیل جامع ارز رمزنگاری لیسک را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های شبکه و امنیت سراسر اینترنت را در صفحه شبکه و امنیت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی