اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش سرمایه گذاری روی املاک با درآمد اندک - خرید مغازه با درآمد اند
مسیر آموزشی

آموزش سرمایه گذاری روی املاک با درآمد اندک - خرید مغازه با درآمد اند

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در پایان این دوره آموزشی متوجه خواهید شد که حتی با اعداد کوچک نیز می توانید برای خرید مغازه برنامه ریزی نموده و در نهایتا به هدف خود برسید. در این دوره آموزشی از تجربیات شخصی خودم براتون خواهم گفت که چگونه توانستم با درآمد معمولی که داشتم (سه میلیون در ماه در سال 96)روی خرید مغازه سرمایه گذاری کنیم. اگر شما هم مثل خیلی های دیگه هنوز هم عقیده دارید که برای خرید مغازه فقط باید پول های  گنده  داشت ازتون دعوت می کنم این دوره آموزشی را ببینید.
دوره آموزش سرمایه گذاری روی املاک با درآمد اندک - خرید مغازه با درآمد اند دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 43 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط سید محمد علوی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش سرمایه گذاری روی املاک با درآمد اندک - خرید مغازه با درآمد اند را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازارهای مالی سراسر اینترنت را در صفحه بازارهای مالی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

روژان بربستگان

دوره خیلی خوبی بود.

فرنیا باقری

سرعت آموزش بسیار پایین است مسائل حاشیه ای زیاد مطرح میگردد ارجاع به دوره های دیگر داده شده که موجب برهم زدن ذهن دانش پذیر میشود.

مصطفی بحرینی

متاسفانه از نظر اقتصادی بررسی نمیکنند و همچنین ایشان مطالب پایه که همه انرا بلدند را بیان میکنند.فرضا ایشان توصیه میکنند که سکه بخرید.این را همه میدانند که سود بازده است.و قص علی هذا. ارزش شنیدن ندارد

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی