اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش هک با جادی CEH - چالش ناتاس - پیشرفته
مسیر آموزشی

آموزش هک با جادی CEH - چالش ناتاس - پیشرفته

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش هک با جادی در 13 ساعت به آموزش هک می پردازیم و چالش ناتاس را که مباحث و اصول اولیه امنیت سمت سرور را با یک بازی آموزش می دهد انجام خواهیم داد. یکی از چالش های سایت overTheWire که به شما با یک سرگرمی قصد آموزش هک و نفوذ را دارد ناتاس است. ناتاس یک مجموعه چالش است که باید بصورت مرحله به مرحله پیش رفت بدین صورت که با حل مرحله اول رمز ورود به مرحله بعد را بدست خواهید آورد. در دوره ceh جادی قصد داریم مراحل حل چالش ناتاس را به شما بیاموزیم و با یک دیگر مرحله به مرحله پیش برویم. انجام چالش ناتاس و توجه به نکات آن می تواند به شما در طراحی سایت ها و نرم افزارهای با امنیت بالاتر کمک کند علاوه بر آن شما می توانید بسیاری از مطالب مربوط به هک و نفوذ را بیاموزید. آنچه در دوره آموزش هک با جادی CEH - چالش ناتاس بیان می شود:
دوره آموزش هک با جادی CEH - چالش ناتاس - پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 12 ساعت و 27 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط جادی میرمیرانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش هک با جادی CEH - چالش ناتاس - پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های شبکه و امنیت سراسر اینترنت را در صفحه شبکه و امنیت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

الهام ایجی

سلام استاد جادی . دوره بسیار خوبی بود . ممنون از شما .

Fareba

دوره عالی کامل بود

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی