اطلاعات دوره
افزایش امنیت و راه های مقابله با نفوذ در ویندوز - مقدماتی
مسیر آموزشی

افزایش امنیت و راه های مقابله با نفوذ در ویندوز - مقدماتی

21,600 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: 21,600 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره کوتاه به صورت مقدماتی به مبحث مقابله با نفوذ در محیط ویندوز بصورت عملی می پردازیم و خواهید آموخت چطور با ویندوز عملیات هک را عملی کنید. همانطور که گفتیم در این دوره تست نفوذ را در محیط ویندوز عملی خواهیم کرد حتما تا به حال فکر می کردید که نفوذ فقط با سیستم عامل های لینوکس امکان پذیر است. در این دوره کاملا پروژه محور شما خواهید آموخت که چطور می توانید عملیات هک و تست نفوذ را در محیط ویندوز عملی کنید. لازم به ذکر است که با سیستم عامل ویندوز می توانید تا 60% از عملیات هکینگ را انجام دهید. آنچه در دوره امنیت و راه های مقابله با نفوذ در ویندوز بیان می شود:
دوره افزایش امنیت و راه های مقابله با نفوذ در ویندوز - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 41 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط MR.D3F417 مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 21,600 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره افزایش امنیت و راه های مقابله با نفوذ در ویندوز - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های شبکه و امنیت سراسر اینترنت را در صفحه شبکه و امنیت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

علی محمدی

با تشکر

آمریا مرضیه

عالی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی