اطلاعات دوره
کارگاه آموزش، چگونه یادگیری هک و امنیت را شروع کنیم؟ - مقدماتی
مسیر آموزشی

کارگاه آموزش، چگونه یادگیری هک و امنیت را شروع کنیم؟ - مقدماتی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره آموزشی ویدیویی میخواهیم یک تصویر کلی از هک و امنیت برای شما ترسیم کنیم و شما را با بینش هکری آشنا کنیم. در این وبینار ما می‌خواهیم شما را با بینش هکری آشنا کنیم. درباره یادگیری هک و ابعاد آن صحبت می‌کنیم. درباره ابزارهای مورد استفاده هکرها، انواع هکرها صحبت می‌کنیم. تجارب خودمان را درباره هک بگیم تا یک تصویر کلی (‌Big Picture) براتون تشکیل بشود. کدام هک؟
دوره کارگاه آموزش، چگونه یادگیری هک و امنیت را شروع کنیم؟ - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 10 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط احسان نورالدینی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره کارگاه آموزش، چگونه یادگیری هک و امنیت را شروع کنیم؟ - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های شبکه و امنیت سراسر اینترنت را در صفحه شبکه و امنیت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

اویس برهانی

عالی ممنون

Hadi P.d

هنوز ندیدمش باید جذاب باشه

مهدی اسماعیلی

خیلی عالی مچکرات فراوان

mehdi azsdo

بدون متن

مجید لطفی

خوبه

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی