اطلاعات دوره
شبکه کردن دو کامپیوتر برای انتقال سریع اطلاعات
مسیر آموزشی

شبکه کردن دو کامپیوتر برای انتقال سریع اطلاعات

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

آموزش ساخت شبکه و آموزش شبکه کردن دو یا چند کامپیوتر برای انتقال اطلاعات و بازی تحت شبکه-با دانلود رایگان آموزش بارها و بارها برایمان پیش آمده است که می خواهیم بدون استفاده از فلش درایو و یا بلوتوث بین دو کامپیوتر ارتباط برقرار کنیم. اگر حجم اطلاعاتی که می خواهید بین دو کامپیوتر انتقال دهید کم باشد شما میتوانید از فلش دیسک استفاده کنید اما اگر اطلاعات زیاد باشند و شما بخواهید دائما اطلاعات را بین دو کامپیوتر انتقال دهید این روش بسیار کسل کننده و وقت گیر می باشد. پس فعلا بهترین پیشنهاد اتصال دو کامپیوتر از طریق کابل Lan است که اطلاعات را سریع و مطمئن بین دو کامپیوتر منتقل می کند.
دوره شبکه کردن دو کامپیوتر برای انتقال سریع اطلاعات دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط مجید مهاجری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره شبکه کردن دو کامپیوتر برای انتقال سریع اطلاعات را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های شبکه و امنیت سراسر اینترنت را در صفحه شبکه و امنیت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی