اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تکنیک های پیشرفته فتوشاپ - پیشرفته
مسیر آموزشی

آموزش تکنیک های پیشرفته فتوشاپ - پیشرفته

105,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.7/5
وضعیت قیمت: 105,000 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

در آموزش تکنیک های پیشرفته فتوشاپ قصد داریم در حدود 10 ساعت بصورت پیشرفته و پروژه محور به آموزش تکنیک های مختلف برای حرفه ای شدن در فتوشاپ بپردازیم. امروزه استفاده از نرم افزار ادوبی فتوشاپ بسیار زیاده شده است و اغلب در تمام زمینه های طراحی استفاده می شود. اگر شما هم از آن دسته افراد هستید که با فتوشاپ کار می کنید و تصمیم دارید که بصورت حرفه ای تر کار با این نرم افزار را یادبگیرید و سطح خود را بالاتر ببرید در این دوره همراه ما باشید. ما در آموزش تکنیک های پیشرفته فتوشاپ تقریبا تمام مباحث مربوط به طراحی با فتوشاپ را پوشش داده و سعی کرده ایم تنظیمات و اصول پیشرفته فتوشاپ را بیان کنیم. در واقع با نگاه به سرفصل های این دوره می توان گفت که این دوره به شما کمک می کند تا حرفه ای تر با فتوشاپ کار کنید و طراحی های جذاب تری انجام دهید. در این دوره مباحث را همراه با مثال و تمرین بیان می کنیم تا بتوانید پس از پایان دوره بصورت کامل از مطالب گفته شده در پروژه های خود استفاده کنید. این دوره یک فرصت مناسب برای یادگیری تکنیک ها و ترفنده های فتوشاپ است که شما را به یک استاد فتوشاپ تبدیل می کند.
دوره آموزش تکنیک های پیشرفته فتوشاپ - پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 9 ساعت و 19 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط سعید جمشیدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 105,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تکنیک های پیشرفته فتوشاپ - پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

walls عرفان

با تشکر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی