اطلاعات دوره
بهترین پکیج آموزش جامع اکسل
مسیر آموزشی

بهترین پکیج آموزش جامع اکسل

659,880 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: 659,880 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

این پکیج کامل ترین آموزش اکسل در 23 ساعت ویدیو آموزشی به شما تمام ابزارها، ترفند ها و توابع ضرروی اکسل و ساخت داشبورد مدیریتی با مثال های واقعی یاد خواهد داد پکیج آموزش جامع اکسل شامل 4 قدم است، که شما برای متخصص شدن در اکسل باید قدم به قدم همراه ما باشید:  در قدم اول سعی می‌کنیم تمام کاربرانی که هیج اطلاعاتی از اکسل ندارند و یا جسته گریخته از هر منبعی یک چیزی یاد گرفته اند را ساپورت کنیم و اصول اولیه اکسل را به آنها یاد دهیم پس اگر هیچ اطلاعاتی از اکسل ندارید باز نگران نباشید، که ما قدم به قدم در کنار شما تا متخصص شدن هستیم.
دوره بهترین پکیج آموزش جامع اکسل دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 21 ساعت و 50 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط وحید بهرادمرد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 659,880 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره بهترین پکیج آموزش جامع اکسل را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

حامد دهرویه

با سلام توضیحات عنوان شده در آموزش کاربردی و مفید می باشد با تشکر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی