اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش پروژه محور اکسل - office excel
مسیر آموزشی

آموزش پروژه محور اکسل - office excel

69,650 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 69,650 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

دوره ای متفاوت در آموزش پروژه محور اکسل که پس از آموزش مقدمات اکسل به سراغ آموزش فرمول نویسی و عبارات شرطی در قالب مثال ها و پروژه های سازمانی می رود. دوره آموزش پروژه محور اکسل، چیزی فرا تر از یاد دادن منو های نرم افزار اکسل است، در این دوره تیم آموزشات با توجه به تجربه خود در آموزش به سازمان ها، اقدام به تهیه آموزش اکسل به صورت پروژه محور کرده است تا با مثال ها خوب و کاربردی شما را با توابع مهم اکسل آشنا کند و فرمول نویسی در اکسل را به صورت کاربردی به شما بیاموزد تا ببیند که این نرم افزار چطور می تواند دوست داشتنی باشد و به سرعت به شما کمک کند. برخی از توابع کاربردی که در آموزش پروژه محور اکسل آموزش داده می شود.
دوره آموزش پروژه محور اکسل - office excel دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 10 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط وحید بهرادمرد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 69,650 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه محور اکسل - office excel را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

رضا دادفر

برنامه خیلی خوب و مفیدی ود و تمام نکات کاربردی هستند.

علیرضا صادقی

سلام استاد خیلی عالی توضیح دادید .گویا و مختصر مفید

رضا یاوری

دوره خوبی می تونه باشه

میلاد بهزادفر

رسانه آموزشات و لیموناد واقعا حرف ندارن و من خیلی چیزای زیادی ازشون یاد گرفتم.واقعا بهترین لذت در یادگیری هست

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی