اطلاعات دوره
دوره جامع آموزش هودینی بوتکمپ به همراه پروژه دوبله فارسی از یودمی - پیشرفته
مسیر آموزشی

دوره جامع آموزش هودینی بوتکمپ به همراه پروژه دوبله فارسی از یودمی - پیشرفته

290,400 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 290,400 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:4 نظر4.75
  • آموزشگاه:رسانه آموزشی لیموناد4.5
  • مدرس:ARTGURU4.4
  • زمان:10 ساعت و 45 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این دوره آموزش جامع از یودمی با تدریس Raffi Bedross و با دوبله تخصصی آرت گورو به طور جامع قابلیت های نرم افزار سه بعدی هودینی به همراه پروژه بررسی می شود. این دوره آموزشی آخرین آموزش ارائه شده در مورد نرم افزار سه بعدی هودینی است که در 14 فصل و با تدریس Raffi Bedross و دوبله تخصصی تیم آرت گورو تهیه شده است در این دوره آموزشی شما تمام تکنیک های ساخت انواع افکت ها و جلوه های بصری 3 بعدی نرم افزار Houdini را همراه با پروژه هایی عملی مانند ساخت انواع انفجارات، آتش سوزی اشیا، شبیه سازی شن، مایعات، سیالات و ... می آموزید. آنچه شما در دوره جامع آموزش هودینی بوتکمپ به همراه پروژه دوبله فارسی از یودمی می آموزید:
دوره دوره جامع آموزش هودینی بوتکمپ به همراه پروژه دوبله فارسی از یودمی - پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 10 ساعت و 45 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط ARTGURU مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 290,400 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره جامع آموزش هودینی بوتکمپ به همراه پروژه دوبله فارسی از یودمی - پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مهدی حق طلب

دوره خوبی بود! برای شروع خوبه... اما خل طبیعتا هودینی فراتر از اونه که توی یه دوره جمع بشه

ابراهیم شکوهیان

خوب بود

مهدیار سزاوار

با تشکر

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی