اطلاعات دوره
آموزش جامع InDesign به همراه پروژه - پیشرفته
مسیر آموزشی

آموزش جامع InDesign به همراه پروژه - پیشرفته

600,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 600,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

adobe indesign نرم افزار تخصصی برای طرحی مجله و روزنامه است در آموزش جامع InDesign به همراه پروژه شما در 10 ساعت با تمام ویژگی های این نرم افزار آشنا می شوید. در دوره آموزش ایندیزاین به زبان فارسی و با تدریس استاد شکفته احمدی در 10 ساعت آموزش ویدیویی نرم افزار indesign را به طور کامل آموزش می دهد، نرم افزار ایندیزاین (indesign) نرم افزار تخصصی برای یک طراح صفحه و صفحه آرای حرفه ای می باشد که طراحان گرافیک، هنرمندان، ناشران و متخصصان بازاریابی برای ساخت کتاب، کاتالوگ، بروشور، مجلات، آگهی های تبلیغاتی، روزنامه ها و ده ها کاربرد دیگر از آن استفاده می کنند. در صورتی که شما نیاز به یادگیری نرم افزار ایندیزاین دارید این آموزش کامل ویدیویی نرم افزار ایندیزاین می تواند به شما کمک کند تا در ابتدا تمام کاربردهای این نرم افزار را بیاموزید و در ادامه این آموزش با انجام پروژه های عملی و کاربردی به تمام قابلیت های این نرم افزار کاربردی در صنعت چاپ آشنا شوید.
دوره آموزش جامع InDesign به همراه پروژه - پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 10 ساعت و 16 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط سکینه شکفته احمدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 600,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش جامع InDesign به همراه پروژه - پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی