اطلاعات دوره
پکیج جامع آموزش آفیس
مسیر آموزشی

پکیج جامع آموزش آفیس

120,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 120,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این پکیج جامع به آموزش مجموعه نرم افزار های آفیس در 40 ساعت ویدیو آموزشی خواهیم پرداخت که تمرکز اصلی بر روی نرم افزار ورد، پاورپوینت و اکسل خواهد بود. مایکروسافت آفیس، بدون شک یکی از بهترین شرکت ها در تولید نرم افزار های پرکاربرد و منحصر به فرد است. استفاده از نرم افزار های آفیس، اجتناب ناپذیر است. همه افراد از هر صنفی و در هر جایی از دنیا، در رایانه و یا گوشی خود از مایکروسافت آفیس استفاده می کنند. آنچه در پکیج جامع آموزش آفیس بیان خواهد شد:
دوره پکیج جامع آموزش آفیس دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 54 ساعت و 49 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط استاد طالبی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 120,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره پکیج جامع آموزش آفیس را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

جعفر محمدی

با سلام با بررسی و مشاهده چند قسمت از اکسل ، به عرض می رسد استاد محترم در این زمینه دارای تجربه و تبحر است و مطالب منسجم و گام به گام است و من راضی هستم و برای استاد محترم موفقیت ارزومندم.نظر خواهی به شرطی که جدی گرفته شود عالی است ،زیرا نواقص کار در طول زمان توسط کسایی که برنامه را برای آموزش خریداری کرده اندرفع می شود. در پایان آموزش مجددا نظر خود را راائه خواهمداد.پیشنهاد می کنم در پایان به افرادی که با علاقه به یادگیری می پردازند گواهی داده شود. با تشکر فراوان دکتر جعفر محمدی زنجان-ایران

مهدی عطایی کمال

عالی ۱۰۰ ستاره هم کمه

علی شاه حیدری

خوب بود

مهرداد ‌ ‌ ‌‌‌‌

حوصله دیدن ویدیوها نداشتم کتابه خیلی کمک کرد اما اکسلش عالی تر از همه بود‌

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی