اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش کامل فتوشاپ 2020
مسیر آموزشی

آموزش کامل فتوشاپ 2020

107,800 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.2/5
وضعیت قیمت: 107,800 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

در آموزش کامل فتوشاپ 2020 قصد داریم در بیش از 10 ساعت به آموزش ابزارها، ترفندها، تکنیک ها و قابلیت های فتوشاپ از مقدماتی تا پیشرفته بپردازیم. همان طور که می دانید فتوشاپ یکی از نرم افزارهای پر قدرت و کاربردی در حوزه گرافیک و طراحی است که تقریبا تمام نیازهای گرافیکی کاربران را برطرف می کند با استفاده از فتوشاپ می توان کارهای مختلفی از جمله: ترکیب تصاویر، روتوش حرفه ای، ایجاد طرح های جدید، طراحی پوستر و بنر، طراحی لوگو و ... را انجام داد. قابلیت ها و امکانات فتوشاپ باعث شده است که طراحان آن را ابزار اصلی کار خود قرار دهند به همین دلیل یادگیری آن می تواند برای شروع کار حرفه ای یا حتی برای برطرف کردن نیازهای معمولی بسیار مفید باشد. در دوره آموزش کامل فتوشاپ 2020 با تدریس استاد جمشیدی سعی کرده ایم تمام مباحث فتوشاپ را بصورت کامل مطرح کنیم و شما را برای کار با این نرم افزار آماده کنیم. در این آموزش تمام مباحث ریز و درشت نرم افزار فتوشاپ به ویژه مطالب کاربردی را آموزش می دهیم. تمرکز اصلی ما در این دوره، آموزش ابزار و کاربرد های هر ابزار بوده، همچنین بخش های مختلف مانند: منو ها، سه بعدی ها، روتوش عکس، فیلترها و ... را نیز آموزش خواهیم داد.
دوره آموزش کامل فتوشاپ 2020 دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 10 ساعت و 24 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط سعید جمشیدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 107,800 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کامل فتوشاپ 2020 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

کاربر سایت

بسیار عالی واقعا خدا خیرتون بده ک هوای جوانان این مرز بومو دارین با اموزش های خوبتون و اساتید کاردان و خوش سخن دم همتون گرم و خسته نباشد

زهرا میرزائی

با تشکر

خلیل پاکدامن

با تشکر

alireza

عالی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی