اطلاعات دوره
آموزش فتوشاپ جامع - ویژه بازار کار و تبلیغات
مسیر آموزشی

آموزش فتوشاپ جامع - ویژه بازار کار و تبلیغات

247,500 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.9/5
وضعیت قیمت: 247,500 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در پکیج جامع سلاطین فتوشاپ قصد داریم بصورت عملی تمام مباحث مربوط به فتوشاپ ویژه بازار کار و تبلیغات (کارت ویزیت، بروشور، پست و ...) را در 10 ساعت آموزش دهیم. با داشتن مهارت کافی در زمینه ویرایش عکس و طراحی گرافیک مشاغل مختلفی در دسترس شما هستند. فتوشاپ یکی از نرم افزار های پرطرفدار در حوزه طراحی به ویژه طراحی تبلیغاتی است و مشاغل بسیاری در بازار وجود دارد، به خصوص با دیجیتالی شدن تجارت الکترونیک و افزایش مشاغل آنلاین. همانطور که گفتیم فتوشاپ پرکاربردترین نرم افزار ویرایش عکس است که توسط میلیون ها طراح، طراح وب، عکاسان، تبلیغ کنندگان و غیره استفاده می شود، زیرا فتوشاپ با ارائه ابزارهای قدرتمند، بسیاری از نیاز های طراحان را برطرف می سازد.  در پکیج جامع سلاطین فتوشاپ قصد داریم به آموزش مباحث پرکاربرد بازار کار و تبلیغات بپردازیم و هرآنچه برای طراحی تبلیغاتی نیاز دارید را در قالب 15 پروژه عملی بیان کنیم. این دوره در 10 ساعت ویدیو آموزشی تهیه شده است که بصورت پروژه محور از صفر تا صد مباحث ویژه بازار کار را بیان خواهیم کرد. 
دوره آموزش فتوشاپ جامع - ویژه بازار کار و تبلیغات دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 8 ساعت و 41 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط حامد طیبی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 247,500 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش فتوشاپ جامع - ویژه بازار کار و تبلیغات را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی