اطلاعات دوره
آموزش طراحی دکوراسیون داخلی به سبک کلی ورستلر - متوسط
مسیر آموزشی

آموزش طراحی دکوراسیون داخلی به سبک کلی ورستلر - متوسط

66,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 66,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش طراحی دکوراسیون داخلی با کِلی وِرستلر قدم به قدم یاد می گیرید چگونه از لوازم و رنگ ها در فضاها، طراحی مناسب و شگفت انگیزی را داشته باشید. می توان کلی ورستلر را یکی از طراحان برجسته در زمینه دکوراسیون داخی و جواهرات دانست او بسیار پرنشاط و جسور است که می توان این را به عین در طراحی های او نیز حس کرد. او در طراحی های خود تعابیری جدید از نور و رنگ و فرم می آفریند که باعث مورد توجه قرار گرفتن طراحی داخلی هتل ها شده است.  در دوره آموزش طراحی دکوراسیون داخلی کلی شما را به پشت صحنه طراحی داخلی فضاهای مسکونی و اقامتی می برد و مراحل کارش را توضیح می دهد. او به شما نشان میدهد که چگونه فضاهای مختلف را طوری طراحی کنید که بزرگتر به نظر برسند. همچنین کلی می گوید که چطور نحوه انتخاب رنگ ها، متریال ها، بافت ها و … را با اعتماد به نفس هر چه تمام به شما یاد میدهد. کلی مسائلی از زندگی شخصی خود، مثل مدیریت زمان، مواجهه با چالش ها و پذیرفتن شکست ها را با شما درمیان گذاشته و توضیح میدهد که برای خرید مواد مورد نیاز خود در شهری غریبه به کجا مراجعه کرده و چطور خرید میکند.
دوره آموزش طراحی دکوراسیون داخلی به سبک کلی ورستلر - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 21 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط محمد رضا مفید مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 66,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی دکوراسیون داخلی به سبک کلی ورستلر - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های موسیقی سراسر اینترنت را در صفحه موسیقی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

فاطمه نیت

با تشکر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی